PayAndJumpen gick toppen!<3

Först hoppade jag fram Cimbus på 50cm xD Sen hoppade jag fram Sigge på 50cm när jag var klar med att hoppa fram så blev det dags att starta (sigge först) xD Och han var SKIT duktig, felfritt men det gick lite fort ;) Sen var det dags att hoppa Cimbus (det var bara 1 start imellan mina starter) han kändes väldigt liten efter att jag hade ridigt Sigge xD<3 Men Cimbus var jätte duktig och gick också felfritt! Han var så duktig så vi anmälde till 60cm också  xD Där gick han skit fint och blev fel fri! <33
Nu ska jag packa lite för sen ska vi åka till mormor och morfar (mormor fyllde igår). Jag ska sova där till söndag, men ni kan tyvärr inte räkna med att jag uppdaterar lika mycket som jag gjort den senaste veckan.. men jag ska såklart försöka göra så mycket som möjligt! xD
//Jonna

Kommentarer
Postat av: vilma fälting

Kul att det gick så bra GRATTIS <3

2012-01-06 @ 15:55:02
Postat av: Isabell

var det ingen som filma?

2012-01-06 @ 16:08:46
URL: http://bellenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0