Sådär ja!

Nu kan jag berätta om dagen, den var såhär;: Jag gick upp runt halv 7<3 Åt, borstade håret och gjorde iårdning mig lite ;) Sen blev det att åka buss med alla råbybarn ;) Niiiice ;) Skolan var väll flum. Vi slutade 2. tog bussen till stallet med Amanda h... <3 I stalle åt vi mellis och gick me darragh, mockade m.m. När vi gick me darragh så vare ganska mörkt och väääldigt kallt... men Amanda gick med darragh och jag red ;) Haha<3 Sen hämtade mamma oss vid 5 och vi åkte hem till amanda<3 Så, då var ni väll framme vid nu tid in my life<3 ;)

 Måste bara säga att det kanske blir ca. 2 - 3 inlägg per dag nu när jag har skola och allt igen :/ Men då blire såklart typ hela dagen i det ena inlägget<3 ;)

En bild från fälttävlanslägret i sommras<3 ;) //Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0