Sofias änglar<3

Nu kollar jag på det underbara programmet "Sofias Änglar". Det är så bra! Förra året var mammas förra kille och hans barn med :DD Det var kul! :D
Mamma ringde till sjukhuset idag, men det var så fullt, och dom får inte ge ut tider till dagar efter "idag" <3 Så dom ringer mamma imorgon, då får vi se om vi får någon tid ;)
Idag åkte jag till skolan direrkt efter skolan :) Där gick jag med Darragh , mockade och allt det andra som man gör i ett stall ;) Sen klippte jag även hans man, den råkade bli lite för kort... .:S Haha tur att vi inte är ute och tävlar nu för då hade jag fått skämmas ;) <3
Till sist så har jag en liiiten fråga till er, Välj ett alternativ:
1. Att jag skriver ca. 3 kort inlägg från mobilen på morgonen och att jag skriver 1 långt inlägg på kvällen.
2. Eller att jag skriver 2 långa inlägg, ett på morgonen och ett på kvällen.
(Detta gäller vardagar, på helger kan det bli mer/ mindre det beror lite på vad jag gör)
Tack!
Puuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0