Tjaaaooo<3

Nu hade jag tänkt berätta om igår och idag<3 ;)
Igår: Vaknade kl. 6.00. jag gick upp och gjorde mig iordning m.m <3 Sen åkte jag buss till skolan där vi tog en buss till sthlm<3 Vi skulle till 2 museum<3 Det första var Aquariet elr nått sånt. där fanns det typ fiskar m.m xD Sen åkte vi till moderna museumet där det var typ massa konst ;) Sen åkte vi tebax te skolan men på vägen hem vare en kille som spydde och en kille som rapade piråg (stavning) och dom två lukterna tsm var inte goda... :S Vi var tillbaka i skolan vid typ 5 och då hämtade mamma mig vid skolan :) Vi åkte till darragh och jag mockade och sådär. Sen åkte vi hem och åt och sov ;) Hehe<3
Idag: gick upp som vanligt och fixade mig<3 Sen tog jag bussen till skolan och gick där men vi sfick sluta vid 12 eftersom att vi gick förlångt igår xD Ellen och jag blev hämtade utav min mamma och då åkte vi in till stan och köpte lite grejor till min sköldpadda, 2 växter och typ någon sorts ox hjärta(ÄKLIGT!!). Nu är vi hemma och har precis ätit kyckling och ris ;) Snart ska vi till stallet och rida Sigge (bara jag ska rida). Tänkte rida lite på banan se om han är snällare än förra gången ;) Haha! Och sen blire att sova hos Ellen<3 ;)
Hörs<3
//Jonna

Kommentarer
Postat av: Sofie

jÄTTE FIN BLOGG! :D följa varann via bloglovin? kram!

2012-01-15 @ 10:56:13
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0