Bara ett litet tag till... ;)

Hihi ligger i sängen och funderar över om jag borde gå
Upp.. Det lutar mot nej faktiskt ;)
 
Jo men snart upp och äta frukost. Sen kommer Vilma och hämtar mej, vi ska åka ring! Fast jag vet inte om jag vågar egentligen... Men jag har bestämt mig: jag SKA åka!! Så, då var det sakt ;)
 
Måste rida hästarna idag också. Cimbus åker hem på söndag. Han ska få lite sommar vila innan det blir div 2 i höst! Han är ju bara 5 år.
 
På måndag åker även jag, mamma, Vilma , Vilmas mamma, Vilmas lillasyster och Vilmas lillebror till halmstad med deras husvagn!! :D
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med sovmorgon. ha en bra dag och trevlig semester.

kram mormor

2012-07-07 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0