Dagen!

Sry för SÄMST update..

Idag har jag jobbat sen kl halv 8 hos Maggan, precis som igår. Mest hökörning. Vi bygde även banan till "Pay and jump" som var på kvällen.

Jag startade Cimbus och Darragh varsin klass. Båda hästarna var JÄTTE sega... Eller Darragh blir ju aldrig riktigt seg då han är så känslig, men han var trött. Det var en sån otrolig HETTA. Cimbus skulle ha startat 70cm men vi bytte till 60, då det var så varmt. Vi fick en felfri runda och det kändes okey, bortsätt från att han var sjukt seg ;)

Darragh startade jag 80cm. Det gick bra! Fick ett pet men det var mitt fel, jag var osäker själv och var före honom så han tappade ner vänster bakben på bakbommen, men men.

Jag är sjukt nöjd med pollarna!

Imorn blir det att åka båt med Vilma och Ellen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0