Grymt!

En grym dag med 2 grymma ponnyer, 1 grym tränare, grymma vänner, en grym båt och en grym ring! Vi tar det från början: Vaknade hos Vilma då jag sovit där. Vi åkte till stallet vid 8, gjorde iordning pollarna och red iväg. Lektionen började kl 9. Super nöjd med både Darragh och min prestation på hopp träningen. Vi fick typ 3 stopp och jag åkte av en gång, men jag är super super nöjd! Ni har ju sett film också?! I slutet hoppade vi en bana på 80 - 90cm med TITT hinder ( bl.a. En ko, en matta med solrosor, en grind och plank.). Sen skrittade vi hem igen och fixade hästarna. Jag följde sedan med Vilma hem igen och vi åkte ring och Båt! Super kul, jag och Vilma åkte tsm. Jag satt i Vilmas knä i ringen! HAHA! Vi åkte av ganska många gånger men kul vare och jag flög dubbelt så högt som ringen... Sen var det Cimbus tur att bli hoppa på. Han var rätt seg men det gick bra, vi hoppade ute alls högt eller mycket. Det har ni ju också film på?! ;) sen åkte jag med mamma hem och nu ska jag sova! :) Imorgon blir det upp tidigt för att rida Darren vid typ halv 8 och sedan hänga med Vilma heeeeela dagen, loove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0