Idag + imorgon!

Tänkte berätta om hur min dag har varit! Började med att gå upp vid 9. Åt en kantarell smörgås med Keso framför TV:n. Sen åkte vi till stan. Sprang runt lite där och mamma fixade några ärenden. Sen åkte vi hem och åt lite lax. Efter det: Mot stallet! Jag och mamma red ut, runt lite på vägar och skogen. KATTUNGAR I STALLET NU! Så sjukt söta, ändast 1 dag gamla! 1 gul (min favvo, älskar gula katter), 2 svarta och en sköldpadds färgad. Söööta! :* Bilder kommer på dom någon gång ;) så söta! Iaf, när jh kom hem gick jag på en gång till Freja, vi tog goliat och hag lädde dom när hon red. Frejas ena brorsa & mamma följde med också och vi hittade lite svamp. Imorgon: Det som är planerat är att jag ska hoppa Darragh, nu när jag vet att Videofyme funkar, kommer ni definitivt få filmer! Ska även åka vagn bakom Goliat :) Kanske även sova över hos grannarna! Vi hörs! Grannarnas söta kattunge (Ja, dom har också en kattunge! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0