Dagen + gårdagen!

Heej! Jätte ledsen för att jg har uppdaterat er JÄTTE dåligt, jag vet.. men min blogg.se app har laggat så det har inte gått att skriva något, och jag har inte haft tillgång till dator, ni kommer snart få veta varför!

Igår:

Började ju med att gå upp och göra mej iordning för att sedan åka till smedstorp vid 9.00. Där bor min ridlärare och vi åkte tsm till strägnäs där ju ponny hopplaget tävlade. PISS väder var det och fyyy vad jag frös! Blev både dyngsur och sen blåste det ju också och det gjorde ju inte saken bättre. Men där var vi från kl halv 11 till 18.00. Det gick toppen för tjejerna och dom vann denna omgång. Men totalt kom dom 2:a! Grattis till er! Sen åkte jag med Madicken tillbax till smedstorp. Farmor hämtade mej och vi åkte hem till dom. Där fick jag mat, och sen tog jag ett varmt bad, sååå skönt efter att jag frysit så mycket. Sedan tillbringade jag kvällen i soffan, myyys!

Idag:

Vaknade kl 9.00 och gick upp och åt lite. På förmiddagen hände inte så mycket, jag, farmor och farfar spelade lite kort m.m. Sen på eftermiddagen åkte jag och farfar ut på sjön och fiskade ett tag. Jag fick några napp, men ingen fisk ville följa med upp... :/ Men farfar fick en abbore som jag fick med mej hem! :D Så nu har jag precis ätit upp den!

Imorgon:

Blir det skola igen! Men det är bara 3 skoldagar kvar nu, kommer sakna klassen OFC men ska ändå bli skönt med sommarlov! Men iaf, efter skolan tänkte jag fråga om jag kunde vara med Julia någon timma innan vi ska med klassen och bowla och sen ska vi på Resturang, KUUUL!
Antagligen blir det att rida imorn också!

Vi hörs!

BTW Fick en fråga om skalen (på bilden) är mina?

SVAR: Nepp, det är jag som tagit bilden, men det är min kompis och hennes Pojkvänns skal, sååå gulliga! Jag vet dock inte hur mycket det kostade eller vart dem köptes ifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0