Dagen!

Dagen har varit typ min otursdag, så sorry för dålig uppdatering, men jag tror
ni förstår när ni läst detta inlägg!

Började med att....... FÖRSOVA MIG! Ojojoj höjdar start... elr?
Så jag hade 10 min på mig att klä å mig, äta och göra mig iordning, gick det? Nej....
Vi skulle även ha film i skolan, yeah! Så eftersom att vi både var så sena så att jag missade bussen
och eftersom att jag skulle köpa chips och dricka så skjutsade mamma mig först till ica och sen till skolan. När jag kommer till skolan regnar det SÅKLART. Men vi går in i skolan och sådär, sen får jag reda på att vi ska kolla på film på eftermiddagen, men då ska ju jag till DIETISTEN som ska prata med mej om vad jag ska äta när jag troligtvis blir gluten. Så jag missar filmen och hade ju då skyndat mej tilll ICA i onödan... Hos dietisten var det SJUKT tråkigt och jag mådde inte så bra då heller. Sen åkte vi till stallet och där blåste det och regnade. Själva ridningen gick faktiskt bra! Men när jag skulle mocka så råckade min kärra bli lite för full så när ja skulle tömma den trillade såklart halva av innan jag hade kommit fram till gödselstacken.... ÅHHH soppdag, men men nu går det väll bra iaf ;)

Hoppas ni hade en bra dag! Imorgon blir det att följa med div3 ponny hopplaget på final i strängnäs!

BTW så har jag själv anmält både mej och Darragh till div 2 hoppning och mej och Cimbus till div.2 dressyr, allt i höst! Kul kul :DD<3

Kommentarer
Postat av: Lina T

Du bloggar as bra & din blogg äger!

2012-06-01 @ 22:00:12
URL: http://tholanders.blogg.se/
Postat av: Lina

hur många läsare brukar du ha?:)<3

2012-06-01 @ 22:03:35
URL: http://tholanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0