Eftermiddagen / Kvällen!

Jaaa, Lektionen gick sådär.. Stoppade 1 gång på en grind och X antal gånger på en kombination på 90cm som låg ur en konstig sväng... Men när jag väl fick över honom hoppade han fint.
Så nja jag är inte riktigt nöjd med den lektionen tyvärr.. :/ 
Såklart nu när det gick så bra på lägret att det skulle gå dåligt, SJÄLVKLART.
Hoppas bara på att det går bra i Vingåker nu... Annars stryker jag mej nog från LB:n eftersom att det är kombination med..

Men NU taggar jag att sova hos Esther (estherjarvling.blogg.se) från onsdag till torsdag! Ska bli så
kul! Vi ska bada i hennes pool och sådär, hääärligt!

Jätte bra statistik i dag! :D Tack! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0