God Morgon! :)

Heej! Sitter i soffan och äter frukost, yoghurt m flingor och kollar Tv. Mamma är i stallet och fodrar hästar, när hon kommer hem (Halv 9) åker vi direkt till mormor.

Rallyt börjar kl halv 11 tror jag... :D Och när vi väl är på rallyt får jag gissa på en bil som kommer vinna, om den vinner får jag 10kr kommer den 2 får jag 5kr kommer den 3 får jag 2kr! Hihi förra året känade jag över 100 kr :D

Hästarna vilar idag, om inte mamma känner för att göra något med dom. På söndag vet jag inte vad hästarna ska göra... På måndag hoppträning med Darragh för Johan Spetz, ruuuuliT! ;)

Troligtvis inte så bra update idag då min blogg.se app fortfarande inte fungerar... <3

Ha en toppen dag! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0