Home sweet home!

Sitter hemma i soffan och chillar framför Tv:n! 
 
Det gick jätte bra för Jennifer  på träningen! Mamma kom vid 18.00 men vi stannade kvar och kollade till Jennifer hade ridit klart. Efter det tjockade vi oss på mc donalds ;)
 
Sen red jag dressyr med Darragh på banan. Det gick ganska bra, red på hackamoret, det kändes
som att han hängde i höger tygeln HELA TIDEN. Fast det kan han väll inte göra utan bett eller? :S
Eller så var det bara jag som hängde i högertygeln på honom, men annars går han ju inte i form...?
TIPS TACK!
 

Annars var Darragh jätte fin! Cimbus fick vila idag.
 
Midsommar!

Imorn är det midsommarafton. FORT har det gått! Vi ska åka till borgen, i råby ;) Där ställer dom alltid upp en midsommarstång och "live musik" xD
Där har dom också godisstånd och lotteri m.m.
På kvällen blir det att åka till farmor och farfar och fiska, äta och prata :)
 
Som alltid; Undrar ni något är det bara att fråga! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Sv; jag är ju för lång på henne och det blir ju obalans mellan mig och mizette + så ser det ju inte så snyggt ut så jag ska bara träna och ha roligt med henne nu så kanske Louisa ska tävla henne i höst ;) <3

Svar: SV: Ja tyvärr är du ju det :// Men hon verkar ju inte ta så mycket skada av det så det äär ju kul att du kan träna m.m! :D<3
Jonna

2012-06-22 @ 08:22:42
URL: http://overhindret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0