Kvällshoppningen!

Jag är JÄTTE nöjd med Cimbus ikväll.
Jo, han var liiite seg, men det gick toppen och vi fick en SUPER runda i 60cm. Inte en fel galopp, det som han brukar ha så svårt med :D
 
Eftersom att det gick så bra tänkte vi att vi kunde efter anmäla till 70cm...
Vi gjorde det och jag fick starta på en gång. Direkt när jag kom in på banan blev han JÄTTE seg...
Vi red och han hoppade dem 2 första hindrena jätte bra, men sen kom vi fel till trean som var en trippelbarr... så han rev bakbommen. Efter det blev det ett jätte stort hopp på 4an och han kom fel på 5an. När vi kom mot 6an som var en mur, stoppade han... Sen fick vi 3 fina språng på dom sista hindrena..
 
Klantigt av mig att anmäla mej till 70cm när han var lite seg. Hade varit mycket bättre att avsuta med dendär toppen rundan. men men, man lär sig av sina misstag ;(
 
Jätte nöjd iaf! :D
 
(Jag fick låna en jacka som var förstor utav en kompis, för min hade luva...)
 
Tack för bilderna Johanna! 

Kommentarer
Postat av: Esther

Fina bilder :D

2012-06-26 @ 23:22:29
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0