Mörn Mörn! ;)

Idag blir det att följa me ponny lag ryttarna div 3 final till strägnäs. Jag åker med Maggan, min tränare ;)
Det blir LC med omhoppning idag för ryttarna, omhoppningen är deras starkaste sida kan jag säga!

Vädret är lite sådär tyvärr, det blåser ju väldigt mycket, snart blir det säker regn också.. -.-
Men men idag kom jag iaf upp ur sängen i tid, så vi får hoppas på en bra dag.

Idag skulle det även ha varit Bellas fest, men det blev inställt pga regn tyvärr :/ Men mamma ska Cykla runt sjön ikväll med några kompisar, så jag sover hos farmor och farfar idag, hoppas vi kan fiska imorn! :D


Ne nu måste jag göra mej iordning så att jag inte missar min skjuts :O

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Esther

Sv: aa jag vet, jag har lagt upp den 4 gånger. Har bildbrist. ;)

2012-06-02 @ 11:28:56
URL: http://estherjarvling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0