Morsning!

Tjaaah!
Idag blir det skola, sen Vara hos Julia nån timma.
Kl kvart över 3 går bussen från släbro till bowlingen! ;)
Efter bowlingen blir det resturang, jag ska äta oxfile, bea och klyftpotatis, mumma!
Efter det blir det att åka och rida lite, tror jag?! ;)
3 sista skoldagen idag! :O Kommer sakna min klass :'|
Menmen, på Onsdag kommer älsklings Cimbus till mej i några veckor :* Myys! både Julia, Ellen och Amanda ska rida honom, Haha vi får se hur det går! Annars får jag hoppa upp och rida till honom lite några minuter varje ridpass dm rider! HAHAHA, dom vet inte vad som väntar....
Kommer INTE att bli bra update idag, min blogg.se app laggar fortfarande... :/ sry.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0