Nu blir det att åka hem!

Ska hem från stallet snart. Red Darragh en sväng i hagen, pigg men hyfsat lydig ;) Cimbus kom vid halv 6 (?). Då släppte vi ihop Darragh och Cimbus. Kompisar på en gång! De står fortfarande och kliar varandra i hagen.

Sen packade jag upp Cimbus alla grejor och hängde dem prydligt i stallet, eller? Hahah har redan så fullt i mitt lilla hörn...

Imorn blir det sista dagen med älskade 6A. Kommer sakna dem något enormt! Men vi, nästan , alla tjejer kommer ju gå i samma klass, fast kommer ju sakna killarna! Fast vi kommer gå i samma skola iaf, så jag hoppas vi håller kontakten. Efter skolan åker jag nog till stallet och rider båda pollarna.

See yaa later aligater!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0