Påväg home<3

Har varit en super kul dag på Strömsholm! Har fotat så bilder kommer till er under denna eller nästa vecka, beroende på när jag får tid! ;) Det var 17 startande i terrängen och det gick bra för ALLA som red förbi mej, dock var det en tjej som trillade av innan hon hann rida förbi mej.. Hon skadade sig inte!

Med mej hem fick jag också ett par tretorn stövlar (dom på bilden i förra inlägget) ihhh! Något stora i vaden, men det var super pris, 999kr!!! I vanliga fall kostar dom 5000kr så det var ju grymt pris. Mamma betalade 500kr och jag betalade samma ;) jag fick också med mej ett glans spray efter som att mitt är slut.

Bil kommer senare :*

Snart kommer Cimbusen också. Han ska gå i en mindre hage med bara Darragh (om dom inte dödar varandra ;)) Fotar också när dom släpps ihop!

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0