Tävlingen

Jo jag har ju fortfarande inte berättat om tävlingen i igår för er! Sry för det! Men ni kanske får film från det som plåster på såren! 👍

Iaf såhär gick det:

Cimbus: Hoppade ju 60cm med lilla killen, 2 hinder på gräs! Han kändes lite seg på framhoppningen. Men när vi väl kom in på banan taggade han till lite! Red för en bra och fin runda. Cimbus var super duktig och hoppade jätte fint, verkligen toppen språng! Dock hamnade han i fel galopp efter i stort sett varje språng.. Men jag var noga med det och bröt av och gjorde en ny fattning. Super nöjd med rundan!

Darragh: kändes okay på framhoppningen, som vanligt. När vi kom in på banan blev han lite piggare. Det var stilbedömning så jag försökte rida lite extra snyggt ;) Darragh var ganska duktig, dock ökade han mer och mer desto längre vi kom... Så han blev lite springing. Han tvekade på några språng, men jag fick över honom så jag är jätte nöjd!

Sjukt nöjd med båda pollarna! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0