Tjeeeena!

Riktigt mysig kväll!
Efter att jag bloggade senaste gången gick jag och fikade på ett berg med Freja. 
Efter det Borstade vi lilla Goliat ( Grannens - Frejas och hennes familj - shettis) och gjorde honom iordning för att bli körd. Sen körde vi honom, jätte mysigt och kul. Han tyckte det var jätte roligt eftersom att det var jätte länge sen han blev körd ;)

Tagga imorn då det blir rally :D
Får se, antagligen inte så bra uppdatering då min blogg.se app laggar som många andras.

Har fått några kommentarer om önskeinlägget! Det blir ett önskeinlägg, dock inmorn då jag inte har tid nu... Men imorgon på eftermiddagen får jag troligtvis lite tid över! ;) 
Men nu får ni som inte hunnit önska göra det!<3

Ha en bra kväll och morgondag! :D
Tjööööckis Goliat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0