Gästbloggning!

Hej, jag heter johanna sällström & är 15år. Jag har ett fullblod som heter big fighter & är 16år. Vi två tävlar hoppning tillsammans. Jag har stora mål med fighter, båda falsterbo & globen är mål till nästa år! Just nu tävlar vi 100-1.10cm men siktar högre! Jag har även en hund som heter mirre & är 7månader. Jag bor i en liten stad som heter oxelösund, en tråkig stad men som tur finns ju jag;)



Fighter min häst är ju i äldre dagar men en riktig piggelin! han älskar att hoppa & busar gärna efter hindrerna. Jag köpte honom för 2 år sen hos linda heed. Han har tidigare gått 1.30 hoppning. Fighter är en perfekt läromästare från att ha gått över från ponny till storhäst. Vi brukar kalla honom ior ibland för han är lika snäll som ior i nalle puh:)) Fighter har en väldigt fin stam, hans pappa har gått EM & farfar har gått VM, han har även en halvbror som tog OS guld 2000 i hoppning.



På min blogg får du läsa om min & fightere utveckling mot toppen! Jag bloggar om livit som hoppryttare, hur de är att rida storhäst som 15åring medans alla mina vänner rider ponny. Det är en utmaning varje dag, men jag & fighter klarar de tillsammans! Checka gärna in den & kanske lämna en kommentar: Klicka hääär

Mvh johanna sällström

Kommentarer
Postat av: dvngxqiakd

Vikihahu ler ajeqarefo koloyoxog eyoliwod aforu hih wijoloyan ledih utevehupi edafij dizaxuso hab cekaxez.

2012-10-16 @ 08:49:01
URL: http://www.usacogomig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0