Gästbloggning från Fanny!

Hejsan! Jag undrar om ni kan tänka er att låna ut eran ponny på foder? Jag är 13 år och har en egen B - ponny. Min mamma är häst kunning.  :) Om ni vill ha mera information så är det bara att höra av er på min mejl: [email protected]
Eller ring min mamma victoria: 0703217427
//Jonna
Hej! Jag heter Fanny och är 14 år. Jag har i ca 5 månader tagit hand om en shettis vid namn Lillan. Hon är ett sto som är 4 år gammal. Hon är ca 107 cm i mankhöjd och jätte "cool" i sättet! När jag går med henne mellan hagar med (galna) hästar som skenar och bockar förväntar man sig typ att hon ska få damp, men nepp. Hon går bara lungt brevid mig och är lika glad som alltid! Lillan är snäll i alla sätt, ridning, skötsel, körning och allt där till! I våra 5 månader har vi hunnit med massvis av saker. Hoppning, promenader,  Natural Horsemanship, körning, och massa massa mer! Hon har hoppat 60 cm i löshoppning men hon har nog talang för högre höjder!

Om ni vill läsa mer om oss kan ni gå in på våran blogg,
http://fannyolillan.blogg.se

Här är lite bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0