Gästbloggning från Sophie!

Hej alla läsare!
Jag heter Sophie och är 15 år. Jag har fått lova av Jonna (TACK) att göra gästinlägg. Till vardags driver jag min blogg http://soobloggen.blogg.se. Om jag inte är i stallet. Jag har ingen egen häst utan rider på ridskola. Min favorit gren är hoppning. Det gör jag nästan varannan vecka eftersom jag rider i hoppspecialen. Min favorit häst är Romina och hon är ett 17 årigt arab sto. Hon är hur go och glad som helst. Kan gå med den nybörjarna till erfarna ryttare. Hon är också min medryttarponny. Rider henne vissa söndagar, någon gång i månaden, om jag inte rider henne på lektion också. Mitt mål med ridningen är att börja "tävla" utanför ridskolan om något år. Men just nu går det inte eftersom min ridskola är inte så tävlingsinriktad. Men kanske hoppa någon pay and jump utanför med Romina. Just nu har vi hoppat några pay and jumper på 60 cm. Både bra och dåliga resultat.
Det var allt för mig. Hoppas ni gillade detta inlägg och att det inte var allt för tråkigt att läsa.
På bilderna är det jag och Romina.
Kram Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0