Gästbloggning!

Hej!
Jag heter Esther Järvling. Och är 11 år.  Och har fått äran att gästblogga här på Jonnas blogg. Jag är inte så bra på att gästblogga men jag tänkte att jag ska försöka iallafall ;)
Jonna är en grymt snäll och jätte rolig tjej. Så fort vi träffas börjar vi skratta om typ ingenting ;) haha.
Jag har iallfall en D-ponny. Han heter Nero. En newforest valack. En fälttävlans ponny. Kom 3:a DM i fälttävlan i sommras. :) Han är jätte snäll och fin. Jag och Nero tävlar mest hoppning. Och sen är det en tjej som får tävla honom lite högre. Hon är jäääätte duktig!!! :D Han är jätte fin på tävling fast hemma kan han vara lite busig hahah. ;)

Här är Nero. Min D-ponny. Och Rebecka. Hon som tävlar honom lite högre.

Här är jag och Nero :)

Här är jag och Nero igen ;)

hehe en till på Nero. :)
Sen har min mamma en storhäst. Erica heter hon. Hon är ett sto ett halvblod. Jätte fin! Och suuuuper snäll!! Mamma och Erica rider mest dressyr. Sen rider min pappa också. Han rider på Erica. :)

Här är Erica. Vår storhäst.

Innan vi köpte Nero så hade jag en B-ponny. Russ-Tuss. Ett gottlands russ. Jag fick han när jag var fem och hade han tills jag var 10. Han är 29 år nu. Jag slutade rida honom kanske när jag var 9. Tusse lärde mig så sjukt mycket <3 Jag red utan träns och sadel på banan och hoppade små hinder. Och jag var ute och raceade med några från stallet i galopp utan sadel. (heheh hade träns då allefall ;) ) Och han var såååååååååå snäll <3333333 Tusse hade aldrig gjort något dumt i hela sitt liv. allefall inte när vi hade honom :)


Sen har vi hafft en häst som hette Gizelle. Som fick ett föl Kurtan. Men jag orkar inte skriva mer om de.. (blir också lite mycket bilder för Jonna att ladda upp ;) )

Aa. Det var lite om våra hästar. Jag heter somsagt Esther Järvling. Och är 11 år. Jag har en lillasyster. Mamma och pappa och två marsvin och hästarna. I mitt liv är det skola hästar och aa kompisar bloggen osv :) Ha väll inte så mycket mer att säga. Men kika in på min blogg också!! http://estherjarvling.blogg.se
Har ännu mer bilder. Men om ni vill se flera så får ni gå in på min blogg. http://estherjarvling.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Önskar dig en fortsatt bra dag :D

2012-03-11 @ 17:01:45
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Tum

Hej lust med bloglovin byten ? :p

2012-03-11 @ 18:14:51
URL: http://onleytum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0