Hallojsan!

Har vart hemma ett tag, känner mej VÄLDIGT seg och slö ;/
Dagen har vart såhär:
Började ju med att gå upp ;)<3 Ca. 8 var väll klockan då?! Gick upp och åt satte mej vid datorn. När vi var klara åkte jag och mamma till hööks, jag köpte ett par handskar, men kollade även på ett par ridbyxor som satt jätte bra men var dock lite för korta... Sen köpte jag ett mousse till ansiktet ;) Så det blev inte så mycket med hem;)
Direkt efter hööks åkte vi till Första chansen. Lång kö (Och jag och några kompisar trängde oss faktiskt lite... ;)) Men vi kom in och fick en bra plats, dock precis vid basen så ganska högt ljud :/ Det gick bra för Noella men dock kom hon 2:a men jag hoppas att hon är nöjd med det. Den som vann var en rockbrud som faktiskt var riktigt bra och värd att vinna!
Sen åkte vi och åt lite mcdonnalds ;) Efter det blev det en mysig uteritt med Cimbus, mamma och lena gick/sprang med. Han var pigg och glad :) Vi red upp på en "kulle" så det var riktigt bra utsikt! Sen skulle jag ock cimbus hoppa en "gren", första gången var han duktig och det blev ett bra språng, dock så hade han en pinne mella bakbenen... Så andra gången var han lite rädd för att hoppa så han stannade och precis när jag skulle svänga förbi så tar han ett språng och hoppar i slowmotion, med alla 4 benen samtidigt över grenen, haha! Så det blev ett redigt språng! Men det gick toppen för både mej och Cimbus! ;)
Nu är jag hemma och väntar på att Mello ska börja. Min kompis är där och sitter precis så jag borde kunna se henne! ;) Här är hennes blogg:http://juliaekberg.blogg.se/ kolla den! Super duper blogg! :*
Vi hörs kanske senare, annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0