Hemma från att ha ridit 2 pigga hästar!<3

Jaaaoo då var man hemma igen efter att ha ridit Cimbus och Darragh ;)

Cimbus hoppade jag, ibörjan var ha liite seg, men när vi höjde och hoppade en bana på kanske 70cm
så blev han mycket piggare och ville hoppa ;)<3
Mamma filmade oss men har inte tid att lägga upp det nuu, kanske imorgon! ;)

Efter jag hade hoppat Cimbus åkte jag till donken och fick en gratis meny utav min praktikant som jobbar där ;) Hihi gött!

Darragh red jag på gärdet han var P.I.G.G! ;)
Men det var riktigt kul! ;)

Imorgon så var jag ju på stan, jag fick med mej ett flätat skärp och ett par jeans ;)

Nu skypar jag med Jennifer och sen blir det att åka till manda! <3 Höörs! :)

Kommer in en bild på min och Cimbus fina röda outfit idag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Kolla min blogg! Jag kan säga att du är med i inlägget! <3 Kommentera min blogg på det inlägget så jag vet att du har sett det! <3

2012-03-25 @ 21:15:06
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0