Tävling och stallhelg...<3

Började med att gå upp kl 6...<3
Då märkte jag också att vädret var PISS, snö och MYCKET blåst :/
Men vi hade uaf stallhelg, jag kan säga att det inte var mysigt att släppa ut alla 23 hästar imorse i blåsten och snöstormen... :/
Men tävlingen gick bra! :) :
Framridning LC:1: Vi redd fram på ute banan i snöstromen. Han var duktig och gick i form och lysnade bra
på vad jag sa m.m. Vi red ungefär 35 min skulle jag tro sen gick vi utanför ridhuset
och väntade på att jag skulle få komma in :)
LC:1: Han var lydig gick sådär i formen, men han gjorde som jag sa och
vi red rätt och gjorde inga större missar. Så vi fick 61 %. Nöjd! Det blev en andra plats, men ingen
placering eftersom att vi var så få i klassen.
Framridning LC:2: Eftersom att han redan var uppvärmd från första klassen red jag ungefär bara 15 min. Han var duktig och ungefär lika dan att rida fram som i första klassen ;)
Så efter det gick vi och väntade på att få komma in igen ;)
LC:2: I början gick han bra, märkte dock att han var lite seg/slö/trött...
När vi kom till galoppen så fick vi 2 avbrott :/ Men jag fick ändå 59.28% och vann klassen :)
PS. mamma filmade båda klasserna så kanske kommer upp filmer sen ;)<3 Eller imorgon!
Så jag är nöjd med dagen! :)
Ikväll blir det att åka till stallet och ta in hästar, sen kolla på Gladiatorfinal! Och imorgon: PROVRIDA C-PONNY :DDD
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0