Tjaabaaa ;)<3

SItter i soffan och har precis ätit! ;)
Innan det så skypade jag med Joanna! :)
Fotade också lite vatten. Testade först med min systemkamera, men jag fick inte på den
blixten... ahh, vill värkligen ha en ny kamera, eftersom att det inte går att byta
objektiv på min kamera, och inte heller sätta på blixten?!
Blir så irriterad...
Men istället så tog jag med min mobil istället, och det blev grymma bilder!!
Synd bara att mobilen inte har så bra zoom...
Men bilderna kommer att komma in en och en
under några dagar ;)
Snart kommer nog mamma att komma hem!
Amanda kommer också sen och sover här, eftersom att hon inte vill med
till ljusdal.
Jag själv känner mig också på bättringsvägen, så imorgon äär jag nog bra igen!
Glöm inte att fåga i frågestunden! :) Fråga vad som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0