Update!<3

Yo c flooow!<3
Har precis kommit hem från en skööön ridtur på Darragh i skogen! :)
Pigg men kul häst, försökte bara dra X antal gånger ;)
SKolan var kul! Hade ett svenska nationellt prov idag, tror att
det gick ganska bra, vi hade även ett musik proov, tror att et gick bra där med! :)
Men nu är jag hemma och kollar på Big brother! :D
Iorn blir det stan med mamma!
Detta har jag planerat att shoppa:
*Vita tighta Jeans
*Flätat skärp
* X antal Koftor
* X antal shorts
*Kanske någon shal...
*Kanske en skinnjacka ;)
Jag vi får se vad det blir ;)
Hon hätar mej direkt efter skolan! :)
I helgen blir det kanske att köpa IPHONE :DD
Får 1000kr utav farfar, och sen har jag resten själv!
Såå, amaizzzing!!!
Vi hörs imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0