Morsning!

Tjooo Bloggläsare!

Idag blir de SKOLMÄSTERSKAPET/FOTBOLLSTURNERING i skolan. Vi kommer
som vanligt att äga ut hela skolan! ;)
Dock så ska inte jag spela, utan jag ska ju vara "vattenspringare". Förtydligande utav mitt jobb:
Jag (Jonna) ska springa och hämta vatten åt alla som spelar fotboll i MITT lag.

Efter skolan blir det stallet, ska rida lite lätt, inte så mycket eftersom att Darragh var ju
såååå duktig igår på hopp lektionen. BTW så ska ni få bilder från lektionen
när Julia har skickat dom!

Men här hommer det några bilder från förra onsdagen istället, njut!









Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Söt ponny, Ser lite ut som en sagoponny ;)

2012-06-02 @ 15:40:53
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0