Ponnyakuten/castingen

Jo, tänkte berätta lite om castingen förra veckan!

Fick gå upp ca. 5 för att direkt åka till täbyridcenter. När vi kom upp träffade jag Nicole och Bella, det var coolt eftersom att dom är som små förebilder för mej! Nicole var jätte snäll och pratade på! :)) vi fick även tejpa för endel loggor! Sen kollade vi på några andras problem innan det var min tur! :D först kom filmteamet och satte på lite mickar m.m sen kom Tobbe och började prata lite och (försökte) hälsa på Prinsen utan att bli biten! ;)) sen fick vi gå upp mot stallet, jag och Lena höll i Cimbus på varsin sida för att ingen skulle bli biten. Vi gick in i stallet och band upp honom i gången. Han var dock MYCKET jobbigare än vanligt, han tillochmed sparkade mot oss!! Vet inte om det bara var bra eller om det blev för mycket? I stallet fick jag visa när jag borstar honom och sådär. Efter ca. 10 min sa Tobbe att det räckte och gick vidare till nästa ekipage! Eftersom att vi ville få Cimbus lite trött innan vi åkte hem, så red jag en stund i ridhuset innan vi åkte hem! Jag blev också intervjuad utan någon kille, han sa att han tyckte att jag var rolig att prata med, kanske var en bra sak?! Aja, dom skulle höra av sig om jag kom med eller inte denna eller nästa vecka! :)) håll tummarna för mej!


Kommentarer
Postat av: Kajza

Attans, har du en busig liten bit-pownie?? Inte kul alls, hoppas att du kommer med och kan lösa ditt problem...

2012-05-16 @ 14:27:50
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0