Skräckupplevelse..

Idag under fotbollsturneringen i skolan hände en utav dom läskigaste sakerna i mitt liv:

Julia spelade fotboll men sen kände hon hur hon blev lite yr, så hon gick av planen och satte sig utanför för att vila lite. Jag och en lärare går fram till Julia för att hjälpa henne att komma till skuggan. Men halvvägs säger Julia att hon blir jätte yr så vi sätter oss ner. Nästan direkt lägger sig även Julia ner för hon blir jätte yr. Efter ett tag kom en till lärare och hjälpte mej och Jenny att bära Julia till skuggan där hon lägger sig ner. Julia börjar skaka (det var den största skakningen jag sätt i hela mitt liv) hon skakade flera cm på hela kroppen, mest på ben och armar. Sen börjar hon andas jätte tungt och fort. Jag och Jenny bestämmer oss då för att ringa hennes föräldrar. Men ingen kunde deras nummer så vi skulle kolla det i Julias mobil. Dock så hade den lösenords kod. När jag skulle fråga Julia vad koden va, var hon helt okontaktbar... Men efter ett tag fick vi tag på Julias mamma som kom och hämtade henne och dom åkte in till akuten.

Nu mår Julia bättre och är hemma från akuten som tur är!

Detta var bland det läskigaste i mitt liv! Eftersom att Julia låg i mitt knä och jag höll henne i handen, kände jag ju hela tiden hur mycket hon skakade och hur tungt hon andades... Usch!


Kommentarer
Postat av: Elin paterson

Jag var ju också med hela tiden!

2012-06-01 @ 19:17:49
Postat av: Nattis

Shitt! Jag tycker synd om Julia,Jag går i erna skola så jag ser er varje dag ni iaf (JULIA) Spelar Fotboll i bland..Men rakt på sak Är det ditt skal eller är det bara en bild du tagit från google!?



För annars skulle det vara skit schysst om du sa var du köpte den och vad den kostade!^^



/ Och hoppas Julia blir bättre=)) +Jag älskar din Blogg!!♥♥

2012-06-03 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0