Tjoo! Sitter hos Vilma! Nice nice! Mamma kommer snart tebax från gympan antar jag..

Vaknade la runt 08. Mamma tömkörde Darren idag så det blev inget ridande. Han vilade ju igår, tror jag om inte mamma gjorde något med honom. Men jag hoppade honom i fredags! Mys mys! Han var riktigt pigg! Så glad över att han är helt frisk igen nu, det ända veterinären sa var att vi skulle ta det ganska lugnt med hoppningen!

Idag har jag inte gjort alls mycket faktiskt... Mest chillat. Snart blir det lunch, tror att det blir kyckling och ris sen hämtade ju mamma mej och nu är jag hos Vilma! :)

Imorgon skola igen da, men på tor och fre är vi lediga :)) yeeeaah! Men det är nationellt prov imorn också.. Men på tor och fre blir det chill antar jag! Kanske någon kompis eller lång uteritt skulle inte häller vara fel! ;)

Men imorgon är det även att åka till Eskilstuna och bli sövd, dom ska kolla mitt tarmludd... Usch jag är skit nervös... Får bara äta flytande frukost också, så jag blir väll skit hungrig antar jag.. Sen från 8 till 12 är det svält som gäller. Men det går säkert bra antar jag... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0