Tråk Tråk

Gud jag har jätte tråkigt, därför bloggar jag så får jag lite kul ;)) tänk att jag ska få åka till castingen av ponnyakuten! :)) där har lixom Nellie, Nicole och många fler vart, så roligt! Den 11 maj blir det att åka upp dit och visa mitt problem med Cimbus! Och dom 2 dagarna innan det (9, 10 maj) är vi på klassresa till Stockholm, så det blir Stockholm 3 dagar i rad :)) på klassresan ska vi till Grönan, cosmonova , m.m! Kuuul;)) längtar dit! Mindre än en vecka kvar ju ;))

Imorn är det dressyr tävling på nyby/Torshälla med Cimbus också. Jag kör ingen förklass, så vi behöver inte gå upp så tidigt, skönt. Den klassen som jag är med i är ju lag klassen <3 så ni får heja på mitt lag också! :) ni kan hålla er uppdaterade på equline! :)


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-05-05 @ 18:27:46
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0