:)

Hejsan alla trogna bloggläsare - dock var ni flera förut, men men ;)
Jag är hemskt ledsen över den dåliga uppdateringen.. Har varit så mycket med läxor och hästar och sådär. Men nu ska jag försöka bättra mig med det.
 
Idag har jag ridit ut Darragh en sväng i mörkret, som tur var det inte så kallt!
Mamma hämtade mig direkt efter skolan, då åkte vi till bibioteket och lämnade tillbaka en bok, lånade även 3 nya so verkade läsvärda ;) Sen svängde vi förbi ICA och köpte lite mat och tidningen FRIDA till mig :D
 
Imorgon är det tävling med Cimbusen, dressyr tävling på hemma klubben. inkl Cup, så jag tycker verkligen att ni borde heja på mig! Vi ska rida en LB, bara 1 klass.
 
Vi hörs imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dig imorgon.
Kram mormor

2012-11-16 @ 21:49:38
URL: http://munsborodarragh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0