Uppe med tuppen!

Jag är verkligen SÄMST på att sova på morgnarna.. Har jag en ledig morgon så vaknar jag ändå vid 7/halv 8.. Det är lite jobbigt eftersom att jag aldrig riktigt får sova ut? Men men. Igår åkte Darragh på en hel duschning, tvättade hela honom inklusive man, svans och huvud. Han blev riktigt fin. Idag ska vi ju fotas :D igår red jag ut Darragh en sväng med Matilda också, vi hade kul ;) Darragh var duktig! Jag fick ju somsagt även skritta ut Holger, och becka tvingade mig att rida barbacka.. Han var super pigg och jätte stark, men jag tyckte nog att det gick bra. Imorgon ska jag tävla hoppning med Cimbus :)


Kommentarer
Postat av: Esther

Det går inte att se din header. :(

2012-11-03 @ 11:40:57
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0