Gästbloggning!

Hej, mitt namn är Emily och jag fick äran att gästblogga här hos Jonna, hehe ;)
Jag och Jonna satt och chatta på facebook och försökte komma på någonting att blogga om, så kom vi på att vi kunde gästblogga på varandras bloggar, så nu sitter jag här och försöker komma på någonting smart att skriva om ;)
 
I vanliga fall så bloggar jag på min egna blogg som ni hittar HÄR! Där bloggar jag om allt möjligt som har med mitt liv att göra. Då handlar det automatiskt mest om just hästar och kaniner.
Jag har just nu 2 kaniner, Helga och Bonnie heter dom och dom är två underbara små dvärgkaniner. Helga fyllde 3 år i Sepember och hon har bott hos mig sen 5 februari 2011. Sen har jag min allra nyaste familjemedlem. Bonnie heter hon och hon är bara ett halvår gammal. Henne hämtade jag hem den 15 juni 2012. Henne tävlar jag i hoppning för Sörmlands kaninhoppare (SöKH)
 
Sen över till hästarna då. Jag rider på en ridskola som heter Bullersta och där rider jag två gånger i veckan. Sedan har jag också en liten liten pojke som står i samma stall som Jonna har sin ponny :) Russ-Tuss heter han och han är världens snällaste! Han är inte riktigt min men det är vi som betalar hovslagare och allt sånt. Han blir 30 år nästa år så han årkar inte bära mig, men jag  kör frihetsdressyr, longerar, kör och går promenader med honom. Och honom älskar jag över hela mitt hjärta.
 
Kram Emily
 
................................................................................................................................................................................
 
Tack Emily för att du ville gästblogga hos mej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0