Godmorgon!

Idag går jag i skolan till 15.25...-.- Sen blir det min första gitarr lektion på typ 1 år :D Taggad! Dock är jag inte helt frisk tror jag tyvärr.. Efter gitarren ska jag rida Darragh. Ut någonstans ;) i helgen har det ju varit lite dålig update också, tyvärr. Jag har haft fullt upp. Från fredag till lördag har jag sovit hos mormor och morfar. Mysigt :D Skönt att äntligen få sova ut lördag morgon också. På söndag (igår) var det fullt i schemat. Började med att släppa ihop 11 st hästar (inkl Darragh) kl 9.00, det gick bra! Sen åkte jag och red Lill Crim med Jasmine som red hennes häst. Vi red lite på banan. Jag tyckte styret gick helt ok! :) Sen åkte jag med min tränare Maggan till en tävling i gripen, hon skulle dömma. Så jag satt med henne och lysnade och kollade. Efter det hade mamma gympa, där var även Vilma så jag åkte med henne sen, kollade på solsidan :D Älskart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0