Jonnas Favorit...

Mat: Hmm... Måste nog säga typ kyckling och potatisgratäng, mumma! ;)
 
Djur:Självklart HÄST, KANIN och SKÖLDPADDA, de har jag ju själv ;) Sen skulle jag gärna vilja ha en liten hund också! ;)
 
Hästras: Ganska svårt.. Jag gillar ju importer och blandraser, från typ Irland, Tyskland och Holland. Dom är fina!
 
Låt:Haha jag vet inte riktigt, varigerar sig från dag till dag... Men jag gillar ju Gagnam stayle, lite som jag är ;)
 
Blogg: Ehm. Ponnysanning.se, ganska bra. Sen gillar jag ju alla mina kompisars bloggar som jag läser varje dag! ;)
 
Godis: Massa surt, ska det vara.
 
Frukt:Annnanas, papaya och mango. Lite exotiskt sådär.
 
Läsk:Fanta exotik (såklart! ;)).
 
Affär:Gina, eller H&M (om jag ska handla vanliga kläder). Annars hööks ;)
 
Sådär ja, har ni fått reda på lite mer om mig, Jonna :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka var med i laget? :) <3

Svar: Jag , Emma Westberg, Erika Karlsson , Emma björlkund (red omg 1 och 2) och Malin Karlsson (Red bara finalen) :D<3
Jonna Pettersson

2012-10-29 @ 13:45:48
URL: http://nattstad.se/emmahakansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0