Morn morn!

Godmorgo!
 
 
Har sovit hos mormor och morfar inatt, jag vet, jag har varit är jäääätte mycket på senste tiden ;)
Igår spelade vi bingo ;) Hah jag vann 25kr! 1 nummer ifrån 300 000kr :(
 
Igår red jag även Darragh, ute på fältet han var RIKTIGT pigg, men han var mjuk och rörlig och det kändes bra, vi jobbade i alla gångarter.
 
Förresten så tänkte jag ge er en liten planering av mitt höstlov här:
 
Måndag: Jag är här hos mormor och bara tar det lugnt. Ikväll åker jag hem igen, mormor och morfar skjutsar mig. Hemma har jag nog inte så mycket att göra.. Kanske plocka undan lite eller något sådant, men mamma tar Darragh idag ;)
 
Tisdag: Kanske är med någon kompis. Ska även rida Darragh, kanske ut med Vilma?! Skulle inte vara helt fel ;) Kanske även att en kompis till mej kommer och fotar fina höst bilder på mig och Darragh... HOPPAS ;) I sånna´fall måste jag duscha honom idag, han är jätte skitig ;)
 
Onsdag: På vid lunch ska jag rida en ny ponny, en B-ponny som tydligen har kastat av sin förra ryttare så mycket att hon inte vågat hoppa upp igen.. ;) Men ägaren ville se hur bra den kunde gå och då tyckte min tränare(Maggan) att jag skulle hoppa upp på den och rida ;) Tydligen så har den bockat väldigt mycket, men det tycker ju jag bara är kul! ;) Maggan tyckte också att den var jätte fin i dressyr, så det hoppas vi på. Vid 3 sen så ska jag vara på ett ställe som heter Brolöten med Cimbus. Det ska bli som ett "mini ridläger" där med våra klubbmedlemmar (iaf några ;)). Så det blir en ridlektion där på onsdagen. Får se om jag kan trycka in någonstans att rida Darragh också... Annars får han vila!
 
Torsdag: Jag sover från onsdag till torsdag på brolöten ;) Sen är det även en till ridlektion där på Torsdagen. Så förhoppningsvis går det bra! Sen lite senare på kvällen kanske jag typ sover hos en kompis eller något sådant. Troligtvis rider jag Darren också :D
 
Fredag: Typ inget inplanerat faktiskt.. Om jag sover hos en kompis är jag väll där, annars rider jag väll Darragh eller något sånt. Kanske att min kompis kommer och fotar  mig och darragh då istället, man vet inte ;)
 
Lördag: En riktig chill dag skulle jag tro. Inga måsten utan jag bara får göra det jag känner för! Kanske en kompis eller att jag och Darren blir fotade? Hahah.
 
Söndag: Sista dagen... Får se vad vi hittar på, förhoppningsvis något riktigt kul! :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - TeamGustafsson

Fin blogg!

2012-10-29 @ 09:33:47
URL: http://teamgustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0