Bra dag! :D

Vaknade och Åkte till skolan. Hade 2 vanliga lektioner idag, Matte och spanska. Efter det åkte vi till typ Björshult (eller nått...), där fick vi typ VOLTA MED EN BIL. Skit läskigt. Bilen snurra och jag skrek Hahah men skratta gjorde jag också ;) sen fick vi krocka med en bil också. Men det var typ bara jag och Bella och 2 killar som vågade från min grupp ;) Tuff man är! Efter det åkte vi tillbaka till skolan och fick typ chilla. Så jag och Bella instagramade ;) Sen åkte jag till stallet. Red ut med Bästa Vilma. Hade så otroligt kul! Red över vägen till en skog där det är typ terräng hinder. Cimbus Tagga som tusan. Han tyckte det var skit kul, jag med ;) Första gången han hoppa naturhinder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0