Länkbyte med några grymma brudar!<3

Dessa bloggar tycker jag VERKLIGEN att ni ska läsa. Bara att klicka på länken! ;) 
 
 
Lisa: Min fina kompis Lisa Gaspari som är hur grym som helst! Vi lärde känna varandra när jag började i 6:an på släbro för ca 1år sedan. Lisa är T.U.F.F.A.S.T i stan ;)
 
Julia: Super fin kompis som jag också lärde känna när jag började på släbro. Just nu är det synd om Julia då hon har jätte ont i sin höft så hon är tvungen att gå med kryckor hela dagarna :( Jag tycker så synd om henne... 
 

Esther: Esther är en jätte söt liten (OCH LÅÅÅÅNG) tjej som är två år yngre än mig. Esther lärde jag känna då vi stog i samma stall med våra hästar några år, tyvärr flyttade hon där ifrån för ca 1 år sedan :/ Det var ett tag sedan vi träffades och jag saknar henne! 
 
CharlottaEn jätte söt och super snäll tjej! Charlotta lärde jag känna genom ridningen, vet inte riktigt när.. Vi var på ett ridläger tsm i somras och har träffats lite på tävlingar och så ;)
 

Så nu får ni lova mig att ni går in och kikar på deras bloggar och gärna slänger in en kommentar där också ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: nix, inte än :)

2012-09-29 @ 20:36:50
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0