Ni får välja!

Tjena! Jag har inte så mycket att göra just nu.. Så jag tänkte såhär: 
 
Att, ni får kommentera vilket utav dessa alternativ (här nedanför) ni helst skulle vilja att jag gjorde. Det alternativet som får mest röster inom 2h, gör jag! Inlägget kommer upp om cirka 2h och 15 min!
Dessa alternativ:
 
*Att jag skriver ett åsiktsinägg (väljer ni detta alternativ,
skriv även vad åsiktsinlägget ska handla om).
 
*Att ni får en fet bildbomb på natur bilder.
 
*Att ni får en fet bildbomb på olika djur.
 
*Att jag skriver ett långt inlägg om mina mål till tävlingen imorn.
 
Sådär ja, nu får ni välja ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

Svar: Jada, bara bra! ;)
Jonna Pettersson

2012-09-29 @ 20:07:35
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Hanna

Underbart bra och fin blogg! Älskar den! Kramar Hanna

ps. Shiit vilken underbar design! älskar den verkligen!

2012-09-29 @ 23:01:33
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0