Annandag Påsk

Nu sitter jag hos mormor. Vi åkte hit direkt efter att vi hade firat mamma. Vi åt smörgåstårta, kollade på film från när jag var liten, snackade coh sådär. Jag red Darragh innan, red honom inte så långt, kanske 45 min. Han var pigg och glad, det gick super bra. Imorgon får han en välförtjänad vila! Mamma gör något med honom på onsdag. Promenad, springtur eller kanske lite tömkörning. 
 
Ikväll ska vi inte göra så mycket mer än att käka och kolla på TV. Sista avsnittet av DICTE idag, min bästa serie :(( Hoppas det kommer någon ny spännande att följa.. Jag stannar här till torsdag som ni vet. Imorgon ska jag träffa Anna och Ylva, kanske fota kalvarna lite. Typ 6 st just nu, riktigt söta dessutom. Den yngsta föddes igår faktiskt. Satt och kela med 3 av dom ett tag innan deras arga mammor kom och satte stopp för det ;)
 
På Onsdag ska vi in till stan och shoppa. Skriver en lista på vad jag tänkte köpa imorn eller på onsdag. 
 
Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jätte din blogg :D
Va gärna med i veckans blogg. Du måste inte lägga bilden på din blogg men de är större chans att vinna :)

2013-04-01 @ 21:46:09
URL: http://micaelarobertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0