För nya och gamla läsare

SENASTE:

Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma <3
SMS: Liiisaaah
Sång du lyssnade på: Vet inte faktiskt..
Gången du grät: Hmm.. det var ett tag sen..

 

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Ne
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Kan man väll inte säga direkt..
Varit deprimerad: Ne, har ju varit ledsen men inte deppig.
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha såklart.. 

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Mörkröd
färg 2: Grön, en speciell sort ;)
färg 3: Marinblå

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Inte 2013
Fått ditt hjärta krossat: Nope 
Skrattat så att du har börjat gråta: Ooooja! Varje gång jag skrattar börjar jag gråta.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nej, men insett att en av dom inte är en äkta vän.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Hm, njaa inte på ett dåligt sett.
Kysst en kompis: Ne

 

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: Kanske 2.
Har du några husdjur: Ja, det vet ni ;)
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Öh..
Vilken tid vaknade du idag: Typ 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: Soooov
Någonting som du längtar till: Mycket, sommarlov, D ponny tiden, utomlands, Fota den 14 april på becka och holger, massa mer! 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att Darragh var större ;) Haha, om det är en sak man kan säga?
Vad lyssnar du på just nu: Detta är ju inställt men när jag skrev det, TV
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hm.. Jag tror inte det..
Vad gör dig irriterad just nu: Min näsa, hahah
Vad är ditt namn: Jonna
Singel/upptagen: Siiiingel
Stjärntecken: Det beror på, faktiskt. Ibland står det att jag är vattuman och ibland stenbock.
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Tre stycken olika..
 Gymnasie: Troligtvis Gripen eller Ökna, Natur.
Högskola: Kanske Uppsala, vetrinär är min dröm.
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: Långt
Längd: 153cm, kööört
Vad gillar du gällande dig själv: Humorn min, och faktiskt min längd, den är bra att ha vid ridning.
Piercings: Öron, hoppas på att ta i naveln i höst...
Tatueringar: Ne
Höger eller vänster: Höger

 

DIN FÖRSTA:
Piercing: Öronen 
Bästa vän: Har ingen direkt, många nära vänner.
Sporten du spelade: Jag spelade faktiskt fotboll ett tag när jag var väldigt väldigt liten..
Husdjur: 5 st, 4 kaniner och 1 sköldpadda.
Konsert: Haha jag har typ aldrig varit på någon..
Förälskelse: Haha oj, jag vet inte. 

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Steka svamp
Lyssnar du på: Tv:n
Väntar du på: Att få äta.

 

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, kanske de.
Vill du gifta dig: Jajemen.
Karriär i åtanke: Vetrinär.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Jadå
Mirakel: Ja, heh
Kärlek vid första ögonkastet: Njaa..
Att kyssas på första dejten: Ehh?

 

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Asså ja?
Vad kan du verkligen inte leva utan: Det finns mycket, blandannat vänner, mamma, hästar.
Vad vet inte så många om dig?: Jag vet inte vad folk redan vet om mej, ouups. Nej men kanske .. Nej jag vet inte..

 

Detta inlägg var mest riktat till dem nya läsarna med också till de gamla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0