Glaad

Har ingen aning om varför, men jag är väldigt glad just nu :) Musikalen idag var väl lite pinsam, dessutom fick jag en extra roll då en tjej var sjuk. Men jag tycker det gick bra ändå ;) Skolan var INTE rolig i övrigt, men men. Gitarren gick otroligt bra och det var jätte roligt idag. Snart ska jag och mamma kolla på Biggest loser och äte potatisgratäng med kött, mumma. 
 
Red inte Darragh idag utan han fick vila, rider Tis-Ons-Tor-Fre sen får vi se. 
 
Imorgon är det tisdag, veckan rullar vidare. Ingen mer drama nu :7 Nu blir det slöjd istället.. Typ potatistryck? Haha.. Åker direkt till stallet, rider ut Darragh. Kommer förhoppningsvis ett bra intressant inlägg imrogon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0