Godmorron.

Åhh trött.. Sorry för att jag bara boggade 1 gång igår.. Men bloggappen funkar inte som ni säkert märkt. 
Gårdagen var iaf jätte bra. Det gick bra för becka men det var såklart lite sorlig stämning.. 
Vi hade kul tillsammans, mycket skratt och prat. Blev otroligt sugen på att tävla D - ponny. Är väldigt väldigt taggad inför att börja tävla D-ponny nu :)
 
Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Antingen hämtar mamma mej direkt efter skolan och vi åker till gitarren och sen stallet och rider, eller så tar jag bussen direkt till stallet och rider. Det beror på min gitarrlärare. 
Darragh ska iaf ridas och det är ett måste.
 
Kommer en veckans planering!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina hästar! :)

2013-04-15 @ 10:44:52
URL: http://beckzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0