Heeeeem

Nu ska jag snart åka hem till mej igen. Mormor skjutsar. Darragh är redan klar, mamma fixade honom på morgonen. Han har fått hovarna fixade idag också. Mamma är ledig idag efter som att hon fyller år. Hon ska få sin present av mig idag när jag kommer hem också :) Har gått och myst i min nya mysdress heeeela dagen förutom när jag varit med Anna och Ylva. Riktigt mysig här den ;)
 
Får se om Vilma sover hos mig idag eller om vi iaf hittar på något kul. Imorgon ska även Darragh ridas, kanske ut en sväng. Mamma tömkörde honom igår och idag gick/sprang hon lite med honom. 
 
Blir inte att rida något på Ökna imorgon. Tar det en helg istället.
 

Kommentarer
Postat av: selina

Hej! Jätte jätte fin design! :D är det du som har gjort den? gör du åt andra gratis, super super fin! :D

Svar: Hej! Åh tack, nej det är inte jag det är min kompis. Åt folk som hon inte känner tar hon 50kr betalt tror jag. Hon heter Joanna och bloggar på Capirossin.blogg.se :)
Jonna Pettersson

2013-04-05 @ 08:42:17
URL: http://nattstad.se/selinafredin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0