Heeeelg

Helt sjukt skönt med helg. Har varit väldigt trött hela veckan. Känns som veckan bara sprungit iväg, men det har varit gansk skönt. Veckan i allmänhet har varit ganska lugn inte så mycket saker som har hänt och skolan har varit bra. Helgen kommer bli super bra kan jag lova!
 
Börjar redan nu med att fixa med mitt nya PS CS6, ska snart äta kycklingtacos och kolla på let´s dance, Darragh fick vila idag och hans sår såg bra ut. Imorgon förmiddag blir det bara lungt och skönt. Runt lunch åker jag till stallet, rider Darragh om han känns bra. Eftermiddagen och kvällen blir också lugn.
 
Söndag ska jag följa med Becka på hennes sista tävling med Holger - like you know. Blir där hela dagen skulle jag tro, i strömsholm äger tävlingen rum. Ska fota massa och hjälpa till, självklart hejja också! ;) 
 
Det här blir en grym helg och jag hoppas ni får en lika grym! 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vilken söt häst!

Ska du hitta på något roligt i helgen då? :)

2013-04-13 @ 00:30:52
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0