Hej alla fina!

Fredagen före tääävling :D 
Som ni vet så är jag väldugt taggad och det känns väldigt bra (Bara för det kommer det säkert inte gå bra...) Cimbus kommer nog vara riktigt pigg tror jag. .Hoppas bara att han inte är riktigt lika pigg (eller jo lika pigg men inte lika spänd) som han var igår. Tävlingen är på Gripens RS och det komemr att vara inomhus, känns bra. Det är faktiskt 7 st B - ponnyer att tävla mot så det blir riktigt kul. Är även DIV III i den klassen som jag är med i. Hoppas på att det går bra för laget, det tror jag nog!
 
Darragh vilade idag. Ikväll var vi hos farmor och farfar, firade farmor som precis fyllt 60. Väldigt god mat och efterrätt kan jag tala om. Hängde annars mest med kusinen. Hääärligt!
 
Vi hörs imorgon, ganska tidigt också sklle jag tro - med tanke på att jag måste gå upp kl 04.30 :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0